Plåtning med Odd Molly

Så här såg det ut igår när vi plåtade inför kampanjen med Odd Molly som kommer upp i början av augusti. Det blev fotografering i strålande sol här på piren här utanför kontoret. Klänningarna var härligt färgglada, något som är typiskt Odd Molly. På Campadre så kommer ni att kunna fynda allt från söta bikinis till klänningar, toppar och shorts. Så håll utkik!

14 kommentarer:

  1. Hej , kommer en ljusblå topp som heter appeteaser top ? =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni fixar det bättre denna gång... förra gången klickade jag 2 minuter efter kampanjen startade och fick ju besked efter ett par veckor att varan var slut!!! Den gången fick många ligga ute med mycket pengar länge..!

    SvaraRadera
  3. Jag vet att MÅNGA var besvikna över hur det hanterades förra gången ni hade Odd Molly. Flera som låg ute med pengar och som inte fick varor även fast dom var snabba med att klicka på grejerna.

    SvaraRadera
  4. Jag beställde ett par Minimarket skor som skulle levereras 5 juli. Dom har inte dykt upp.

    När jag googlade på Campadre hittade jag många blogginlägg från besvikna Odd Molly kunder som i tidigare kampanj handlat, betalt och förgäves väntat på grejer som aldrig dykt upp. Väldigt oseriöst tycker jag!

    Dessutom är det tråkigt att det ofrånkomligen smolkar ner även de varumärke som väljer att samarbeta med en oseriös e-handlare...

    SvaraRadera
  5. Här är en till som är besviken.
    Det var inte många rätt när jag igår äntligen fick min kraftigt försenade Minimarket leverans. Hade beställt och förhandsbetalat en tröja och en klänning, men i paketet låg bara tröjan. Ingen som helst information om klänningen eller ev återbetalning på följesedeln. Hade dessutom beställt tre förpackningar av en vara från en annan leverantör, men i paketet fanns bara en förpackning...
    Hittills ingen respons från Kundtjänst trots flera mail. Oseriöst var ordet.

    SvaraRadera
  6. Emilie at Campadre4 augusti 2010 kl. 10:20

    Hej,
    Vi är verkligen är mycket ledsna över både de fel som uppstått i ett antal ordrar och att det är många som fått vänta länge. Vi håller just nu på att etablera en helt ny lager- och logistikcentral för att komma till rätta med de förseningar vi tyvärr har haft under en längre period. Flytten går just nu till Trollhättan där vi även kommer att starta upp ordentligt med ett kundtjänst-team som är dubbelt så stort som dagens. Tyvärr kommer det i uppstartsskedet fortfarande att vara vissa förseningar, men vi jobbar hårt för att komma ikapp och se till att alla kunder får sina varor och ordentliga svar från oss.

    Det är många som har efterfrågat en ny kampanj med Odd Molly och vi ser fram emot att ha det superuppskattade varumärket på Campadre igen. Vid förra kampanjen blev det mycket högre tryck än vad vi var beredda på, vilket innebar att det uppstod komplikationer. Det har vi tagit lärdom av och gjort några viktiga förändringar. Vi kommer till exempel ha alla plagg hos oss redan vid kampanjstart, så att vi kan dubbelkolla och noga räkna igenom att allt stämmer direkt i samband med kampanjen. I vanliga fall bokar vi varorna innan kampanjen och lägger sedan beställningen från varumärket efter kampanjens slut, men på det här sättet får vi bättre kontroll vid kampanjen som vi räknar med återigen kommer att ha ett mycket högt tryck. Mer information om kampanjen kommer så fort vi närmar oss kampanjstart!

    Hälsningar,
    Emilie på Campadre

    SvaraRadera
  7. Det vil jeg glæde mig til :)
    Håber der er en masse billige varer hehe

    SvaraRadera
  8. Hei, må kunder fra Norge betale norsk toll og moms i tillegg til prisen? Og når blir kampanjen?
    Takk!
    Hilsen ingrid

    SvaraRadera
  9. Här är en till som var mycket besviken på er förra Odd molly kampanj..
    Hade verkligen sett framemot min Full emb smock dress vit/blå.
    Blev utan.. :(
    Fick besked att den var beställd, tom var det lite strul med betalningen sen kom den inte!

    Vi som blev utan plagg, kan vi inte få förtur till er nya kampanj?
    Mvh
    Charlotte

    SvaraRadera
  10. Emilie at Campadre:

    Jag tror inte att det spelar någon roll hur många gånger du går ut och försöker förklara dig.

    Sättet ni hanterade Odd Molly-kampanjen på är under all kritik.
    Jag är förvisso en av dem som fick varor men fick i stället fel varor. Sen var det ett rent helvete att försöka få rätsida på reklamation av det samt att få tillbaka sina pengar.
    Trots 5 mail på 2 veckor kom inte ens ett svar. Sveriges sämsta kundtjänst - tveklöst!!!

    Är så fruktansvärt besviken på er.

    SvaraRadera
  11. Jag var en av de som beställt odd molly kläder hos er, har gjort det 2 gånger tillochmed, och blivit utan båda gångerna OCH legat ute med pengar i flera veckor.. herregud vad tråkigt det är. upp till bevis nu att ni har skärpt er, annars lär det bli ännu ett ramaskri...

    SvaraRadera
  12. Undrar var ni tar pengarna först och leverans sker 2 eller 4 veckor efter... Där finns web shoppar som tar pengarna från kortet när varorna är på väg, inte innan...

    SvaraRadera
  13. Emilie på Campadre11 augusti 2010 kl. 09:58

    Hej igen!
    Ingrid: Det tillkommer ingen tull eller moms för norska kunder, det är produktpriset som du ser på sajten som gäller.

    Till er som är besvikna: Vi förstår att ni är upprörda och det är precis det som är anledningen till omorganisationen och uppstarten av den nya varuhanteringen och kundtjänsten. Vi har också ändrat viktiga tekniska punkter för att det inte ska vara möjligt för systemet att registrera fler ordrar än vad vi har i produktsaldot, vilket var en av de största anledningarna till de problem som uppstod vid förr Odd Molly-kampanjen.

    Charlotte: Det hade varit en mycket bra idé att ge er som blev utan varor i förra Odd Molly-kampanjen förtur till den kommande kampanjen. Vi har undersökt möjligheten, men tyvärr kommer vi inte ha systemstöd för att kunna genomföra det med så kort varsel. Vi tittar på andra möjligheter och om du har idéer får du gärna maila dem till mig på emilie@campadre.com.

    Vänliga hälsningar,
    Emilie på Campadre

    SvaraRadera
  14. Jag var en trogen kund från det ni startade upp tills senaste Odd Molly-kampanjen. Och jag har beställt mycket grejor från er. Ni strulade till det för mig på båda Odd Molly kampanjerna, men inte på någon annan. Hur kommer detta sig? Hur ni hanterade den senaste kampanjen var under ALL kritik och de lama ursäkterna ni kom med ger jag inget för. Så kan man inte driva ett företag.
    Mig har ni tappat som kund för alltid.

    SvaraRadera