Mot västkusten!

Vi tycker att det är enormt viktigt att det ska kännas tryggt att handla hos oss och därför kommer vi aldrig någonsin att nöja oss med en lösning som inte är 100 % bra för våra medlemmar och kunder. Tyvärr har vi fått en hel del kritik under den senaste tiden för sena leveranser och långa svarstider från kundtjänst. För att ge er den bästa servicen flyttar vi nu lager- och logistikavdelningen tillsammans med vår kundtjänstavdelning hela vägen från Stockholm till västkusten och Trollhättan.

I Trollhättan har vi hittat en lokal som är perfekt för vårt lager, som ju egentligen inte är något lager utan en varuhanteringscentral dit produkterna anländer efter en avslutad kampanj. Där packar vi paketen till varje kund och lägger ihop ordrar med produkter från flera olika varumärken. Varuhateringscentralen är utrustad med de bästa systemen och är dessutom flexibel så vi kommer att kunna växa i den en lång tid framöver.

Nästa gång du handlar på Campadre kommer ditt paket från en av de här hyllorna!


Det känns också väldigt kul att vi nu anställt 14 nya mycket kvalificerade medarbetare som kommer att jobba stenhårt både med att skicka ut paketen och med att svara på alla mail som kommer in. Vi håller också på att fintrimma våra rutiner för att se till att vi verkligen lever upp till både era och våra egna förväntningar.

Flytten är i full gång och installationen i den nya lokalen är nästan klar. Vi jobbar på hårt för att så snart som möjligt vara up and running på helfart igen och ser fram emot att kunna bli bättre än någonsin!

5 kommentarer:

  1. Det är inte ok att det ska dröja 7 dagar innan man får svar på mail!
    Det är inte ok att detta svar påstår att man fått hela leveransen när det endast innehöll en del av det som beställts!
    Det är fullständigt oacceptabelt att man inte kan ringa till Campadre och diskutera en leverans!

    Sista gången jag handlar hos er om ni inte ser till att ordna upp era kundrelationer!!!

    SvaraRadera
  2. Förra gången ni bytte logistiksystem (i april om jag minns rätt?) kan man ju inte påstå att det blev bättre direkt. Så jag hoppas för er skull att ni nu fort som attan får ordning på era leveranser och kundbemötande, för annars har ni nog snart inte så många kunder kvar.

    För egen del har jag tröttnat nu (känner tyvärr väldigt väl igen det som beskrivs i föregående inlägg).

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med förregående inlägg.
    Jag har fått leverans på en vara som är avbeställd!

    Leveranstiden har varit 2 månader så ni har haft bra chanser att både svara på mina mail och makulera order. Känns inte ok alls!

    Ska jag behöva hantera fakturafrågor med Klarna nu också för att ni inte svarar på mail?

    Skärpning!

    SvaraRadera
  4. Håller fullständigt med alla ovanstående.Detta tycks vara enda sättet att få kontakt med er: Jag har fått en trasig vara (armband barock) och vet inte hur eller till vilken adress jag ska återsända den Har inte betalt min faktura (med nr 41007364020118979)och är nu orolig för att få en påminnelsavgift.
    B.Ö.

    SvaraRadera
  5. Emilie på Campadre11 augusti 2010 kl. 09:44

    Hej,
    Vi förstår att ni är upprörda och det är precis det som är anledningen till omorganisationen och uppstarten av den nya varuhanteringen och kundtjänsten. Vi är mycket ledsna för att vi inte levererat som vi borde till er och att det tagit så lång tid för er att få ordentlig kontakt med vår kundtjänst. I våras tog vi bort kundtjänsttelefonen på prov, men eftersom så många reagerat på det och önskar den tillbaka kommer vi inom kort att återinföra kundtjänst per telefon.

    Våra nya medarbetare jobbar stenhårt för att så snabbt som möjligt sätta sig in i arbetet så att vi tillsammans kan ge våra kunder precis det de önskar och mer, både vad gäller leveranstider och kundtjänstärenden. Samtidigt jobbar också vårt produktgäng på att få in nya, spännande kampanjer till er medlemmar.

    Vänliga hälsningar,
    Emilie på Campadre

    SvaraRadera